Wyniki Keno / Szybkie 600
Keno los. 1 375 325, godz. 23:54
01, 05, 07, 12, 14, 22, 24, 28, 31, 32
35, 36, 45, 50, 51, 52, 55, 65, 69, 70
01, 05, 07, 12, 14, 22, 24, 28, 31, 32
35, 36, 45, 50, 51, 52, 55, 65, 69, 70
MNOŻNIK: x2
Szybkie 600 los. 497 093, godz. 23:52
11, 13, 14, 25, 26, 31
11, 13, 14, 25, 26, 31
Aktualna PREMIA: 600 zł
Logowanie
9/10 z dnia 06.02.2025 zobacz szczegóły |
Pn |
Wt |
Śr |
Cz |
Pt |
Sb |
Nd |
|
Lotto | |||||||
Eurojackpot | |||||||
Multi Multi | |||||||
Mini Lotto | |||||||
Kaskada | |||||||
Ekstra Pensja |
Mini Lotto - wzrost ceny zakładów od 1 czerwca!
Artykuł opublikowany dnia: 27.05.2019
Począwszy od 1 czerwca 2019 r. cena pojedynczego zakładu Mini Lotto wzrośnie o 20% i wyniesie 1,50 zł. Mini Lotto pozostanie więc nadal najtańszą grą liczbową Totalizatora Sportowego. Jeśli wzrost ceny nie spowoduje spadku zainteresowania tą grą, to jeszcze w tym roku możemy zobaczyć główne wygrane na poziomie 400 000 zł.
komentarze / opinie / skany
Ostatnie 20 komentarzy.
↑ Pokaż 10 więcej ↑↓ Przewiń do ostatniego wpisu ↓
24.
szpaku20 04.06.2019 ⌚ 19:37
Warszawa


W buty niech sobie wsadzą nienapasieni te mini i resztę gier. Maszyna zaczęła sypać powtórkami liczb jak widać. Nie było tego w tamtym roku. Jak już nie ma kombinacji odpowiedniej to zaczyna powtarzać liczby z poprzedniego losowania. Niby 850 tysi kombinacji, a ponad milion zawieranych zakladow. Zaczęli trząść gaciami, że komputerek nie da rady tak dłuzej dobierać liczb. A jedynym sposobem, żeby trochę shamować graczy jest podniesienie ceny
25.
Supergracz 09.06.2019 ⌚ 07:30

Z punktu widzenia organizatora gry nie ma znaczenia, czy padnie zero, 1-na, 5 czy 100 piątek - TS zawsze zarabia tyle samo.... Podniesienie ceny ma zawsze dwa cele:
1. uatrakcyjnienie gry poprzez zmniejszenie liczby zawieranych zakładów, a co za tym idzie podniesienie kwoty pojedynczych wygranych, co już widać: obecnie 3-ka przy braku 1-go stopnia to ok 50 zł.
2. zwiększenie przychodów - z badań wynika, że gracze przy wzroście ceny zwiększają wydatki na grę, chociaż nie o tyle, ile wyniosła podwyżka np. zawierał dotąd 8 zakładów (10 zł), a obecnie zawiera 7, z które płaci minimalnie więcej (10,5 zł) -szansa wygranej spada, ale TS niewątpliwie zarabia, uzyskując przy tym efekt z pkt. 1.
1. uatrakcyjnienie gry poprzez zmniejszenie liczby zawieranych zakładów, a co za tym idzie podniesienie kwoty pojedynczych wygranych, co już widać: obecnie 3-ka przy braku 1-go stopnia to ok 50 zł.
2. zwiększenie przychodów - z badań wynika, że gracze przy wzroście ceny zwiększają wydatki na grę, chociaż nie o tyle, ile wyniosła podwyżka np. zawierał dotąd 8 zakładów (10 zł), a obecnie zawiera 7, z które płaci minimalnie więcej (10,5 zł) -szansa wygranej spada, ale TS niewątpliwie zarabia, uzyskując przy tym efekt z pkt. 1.
26.
Supergracz 09.06.2019 ⌚ 07:34

Kontynuując ten wątek - mechanizmy opisane w pkt 1 i 2 szczególnie dobrze są widoczne w przypadku wysokiej podwyżki ceny np. o 50% czy nawet 100% i gdy gra ma charakter kumulacyjny. Widać to szczególnie w DL.
27.
Pasko 09.06.2019 ⌚ 08:54

Witam. Wczoraj gdyby padła piątka w Mini byłaby na kwotę ponad 376 000 zł
28.
Sebastian_M 09.06.2019 ⌚ 08:55
Atakujemy Mini Lotto !!!


Supergracz punkt nr 1 nie ma sensu. Podniesienie ceny pojedynczego zakładu to uatrakcyjnienie gry ?
Ja osobiście ni w widzę w tym nic atrakcyjnego. Zawsze byłem zdania że podniesienie ceny Mini Lotto jest błędem i okazało się to prawdą. Zgodzę się że za 3/5 przy braku 5/5 jest wyższa wygrana. Ale kto gra tylko po to aby wygrać 3 w Mini ?
Ja np. Gram ( brałem) aby trafić 5 liczb A teraz za 5 w Mini jest tyle samo co kiedyś. To dlaczego mam płacić o 20% Więcej za to samo ?
Bo ktoś wpadł na pomysł aby w ten sposób uatrakcyjnić grę ???
Zastanawiam się czy w ogóle w to grać. Miałem tygodniową przerwę. Że względu na minusy podwyżki przedłużam przerwę w tę grę do miesiąca Czyli jeszcze przez 3 tygodnie nie gram w Mini i obserwację!!!
Ja osobiście ni w widzę w tym nic atrakcyjnego. Zawsze byłem zdania że podniesienie ceny Mini Lotto jest błędem i okazało się to prawdą. Zgodzę się że za 3/5 przy braku 5/5 jest wyższa wygrana. Ale kto gra tylko po to aby wygrać 3 w Mini ?
Ja np. Gram ( brałem) aby trafić 5 liczb A teraz za 5 w Mini jest tyle samo co kiedyś. To dlaczego mam płacić o 20% Więcej za to samo ?
Bo ktoś wpadł na pomysł aby w ten sposób uatrakcyjnić grę ???
Zastanawiam się czy w ogóle w to grać. Miałem tygodniową przerwę. Że względu na minusy podwyżki przedłużam przerwę w tę grę do miesiąca Czyli jeszcze przez 3 tygodnie nie gram w Mini i obserwację!!!
29.
Sebastian_M 09.06.2019 ⌚ 08:56
Atakujemy Mini Lotto !!!


I jeszcze jedno. Przeważnie jest 5 w Mini i zobaczcie wtedy za 3/5 płacą tyle samo co przed podwyżką!!!
30.
Samuel06 09.06.2019 ⌚ 09:01
Y


Pasko, prawa reko T. S. nie wysilaj się z tym gdybaniem. Dobrze, że nie padła piątka. Tak. Ma być. Niech zawsze beda czwórki i trójki. Niech każdy się cieszy, choć trochę. A gdyby padła szóstka w Lotto, _Ile by płaciła?
31.
Pasko 09.06.2019 ⌚ 09:41

3 442 000 zł. Masz tą informację w dziale Wygrane. Ja tylko zwracam uwagę że ilość zawieranych zakładów praktycznie nie spadła i rekordowa Wygrana w Mini to kwestia co najwyżej tygodni.
32.
Psychiatra 09.06.2019 ⌚ 09:57

Super, Panie Januszu.
Tak trzymać, jeszcze kilka tygodni a piątka w Mini wpadnie.
One wpadną dzisiaj, i to po 40 tysięcy zlotych.
Tak trzymać, jeszcze kilka tygodni a piątka w Mini wpadnie.
One wpadną dzisiaj, i to po 40 tysięcy zlotych.
33.
Supergracz 09.06.2019 ⌚ 10:12

Sebastian M. Jak pisałem w Mini słabo to widać, gdyż podwyżka jest symboliczna - wg mnie powinni podnieść cenę do 3 zł, co zapewne niebawem nastąpi, ale już po podniesieniu DL do 5-ciu złotych. Gra jest tym bardziej atrakcyjna, im większa kwota do wygrania. Dlatego ja praktycznie już zrezygnowałem ze wszystkich gier TS na rzecz EJ. Jeśli wygrać to raz w życiu prawdziwe miliony, a nie jedną z trzech szóstek w DL przy braku kumulacji..... albo 40 tys. w Mini.....
34.
Set_75 09.06.2019 ⌚ 10:21
freed from desire


Wysokość wygranych zależy od wyłacznie od grających, taki jest imperatyw w mini lotto... dokładniej od ilosci zawartych zakładów
żałosne jest jest pisanie , nie wysylam i pretensje za 3/5 placa tyle samo co przed podwyzka
regulamin mini lotto jasno podaje , przy braku "5" pula dzieli się na z"4" - 40% puli , "3" - 60%, w przypadku "5" - 50% puli, "4" i "3" dla zainteresowanych w regulaminie
podwyzka jest efektem ubocznym ;) nie ma sensu "bić piany" , wajać , narzekać
ziemniaki , pietruszka, praktycznie wszystko zdrozalo i co spadla konsumpcja... place wzrosly i tez spadla konsumpcja? , dla czesci komentujacych czas sie chyba zatrzymal 20,30 lat temu...
zmiany sa motywujace, inspirujace , niekoniecznie dla obu stron ukladu My vs ts
Najwieksze prawdopodobienstwo ze "5" bedzie warta 400tysi jest w sobote ;) z danych historycznych wynika
a ts zawsze sie wyżywi , czy cena zakladu bedzie 1,5 czy 10
decyzje czy zawrzec zaklad 1 czy 5 podejmuje SAM grajacy , bez przymusu
PS Imperatyw (łac. imperativus rozkazujący) nakaz, reguła, zasada, która nie podlega dyskusji
żałosne jest jest pisanie , nie wysylam i pretensje za 3/5 placa tyle samo co przed podwyzka
regulamin mini lotto jasno podaje , przy braku "5" pula dzieli się na z"4" - 40% puli , "3" - 60%, w przypadku "5" - 50% puli, "4" i "3" dla zainteresowanych w regulaminie
podwyzka jest efektem ubocznym ;) nie ma sensu "bić piany" , wajać , narzekać
ziemniaki , pietruszka, praktycznie wszystko zdrozalo i co spadla konsumpcja... place wzrosly i tez spadla konsumpcja? , dla czesci komentujacych czas sie chyba zatrzymal 20,30 lat temu...
zmiany sa motywujace, inspirujace , niekoniecznie dla obu stron ukladu My vs ts
Najwieksze prawdopodobienstwo ze "5" bedzie warta 400tysi jest w sobote ;) z danych historycznych wynika
a ts zawsze sie wyżywi , czy cena zakladu bedzie 1,5 czy 10
decyzje czy zawrzec zaklad 1 czy 5 podejmuje SAM grajacy , bez przymusu
PS Imperatyw (łac. imperativus rozkazujący) nakaz, reguła, zasada, która nie podlega dyskusji
35.
tomi77 09.06.2019 ⌚ 10:27
Mi to lotto z plusem


Podrozeje totem ludzie ogranicza granie
Podrozeja, papierosy
Ludzie ogranicza palelnie
Podrozeje alkohol
Ludzie... Nie przestaną pić.
Podrozeja, papierosy
Ludzie ogranicza palelnie
Podrozeje alkohol
Ludzie... Nie przestaną pić.
36.
Set_75 09.06.2019 ⌚ 10:33
freed from desire


kogo nie stac - nie gra
kto nie pali - wyda na coś innego, podobnie z alco
kwestia jedynie priorytetow... jesli mam marzenia, potrzeby a nie stać mnie na realizacje to szukam alternatywy ... nie pokladam nadziei w ts bo jest okrutny ;)
kto nie pali - wyda na coś innego, podobnie z alco
kwestia jedynie priorytetow... jesli mam marzenia, potrzeby a nie stać mnie na realizacje to szukam alternatywy ... nie pokladam nadziei w ts bo jest okrutny ;)
37.
Supergracz 09.06.2019 ⌚ 11:05

Nikt normalny chyba nie uzależnia życia od TS. Gra to rozrywka, w dodatku niewinna i taką powinna zostać. Nie piję i nie palę więc dla sportu od czasu sobie zagram w EJ. I tyle... A marzenia spełnia się dzięki nauce i pracy...
38.
Pasko 20.06.2019 ⌚ 00:26

Przepis na 400 000 zł:
1. Musi paść wyłącznie jedna główna wygrana I stopnia
2. Minimum 1 333 333 zawartych zakładów
Informację o ilości zawartych zakładów podaję każdorazowo w dziale WYGRANE.
1. Musi paść wyłącznie jedna główna wygrana I stopnia
2. Minimum 1 333 333 zawartych zakładów
Informację o ilości zawartych zakładów podaję każdorazowo w dziale WYGRANE.
39.
Sebastian_M 20.06.2019 ⌚ 00:35
Atakujemy Mini Lotto !!!


Niestety po podwyżce ceny Mini Lotto o 20 % jest mniej chętnych do gry.
Dopóki ludzie nie zaakceptują tej ceny wygrane będą podobne do poprzednich !!!
Jedyna co się zmieniło to wygrane za 3/5 i lekko ale nie zawsze 4/5
Dopóki ludzie nie zaakceptują tej ceny wygrane będą podobne do poprzednich !!!
Jedyna co się zmieniło to wygrane za 3/5 i lekko ale nie zawsze 4/5
40.
zbigniew g 20.06.2019 ⌚ 07:40
nr wpisu 3 592 987


Sebastian nie umiesz liczyć kilka % mniej ... w Sylwestra będzie 500 000
41.
Pawcio 27.06.2019 ⌚ 11:20
Kraków / Lotki Duże


TS ma jedynie talent do psucia gier, sam sobie robi wewnętrzną konkurencję, ilość gier jest już dawno przesycona. Teraz będzie tłumaczenie, że są wakacje i dlatego tylko w mini jest 900 tys zakładów xD
42.
dobryptak 27.06.2019 ⌚ 11:32

Tak. W T. S. siedzą same dupki. Zarabiają krocie, piszą bzury. Na reklamy wydają ogromne kwoty, zamiast podwyżek stopni wygranych. Wczoraj kupiłem ponad 100 zakładów Mini. Dzisiaj nie gram.
MIEJSCE NA TWÓJ KOMENTARZ
Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy. Logowanie jest w prawej kolumnie strony ...
0%